niedziela, 29 listopada 2009

Are you awake?

Podcza nocnych przesiadywań na parapecie. Za dużo marzę, za dużo śnie na jawie. Rozkoszuje się surrealistycznym życiem w pełni.



Muzykę trzeba zapodać głośno, bo jest cichutka, ale jakże urocza :)


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Wychodzimy z naszych ciał. Szał pragnienia zabrał Nas ze sobą. Nie wrócimy już .Latamy w czasoprzestrzeni. Unosimy się między snem a jawą. Ciała spokojne leżą, dusza arogancko ucieka. W mgnieniu oka znalazłam się koło Ciebie. Twój duch latał swobodnie pod sufitem. Jak wyzwolona się czuję bez rąk, nóg, głowy i całej tej niewiarygodnie ciężkiej masy [ciała]. Jestem tam, gdzie chce, a nie gdzie być powinnam. Kontroluje. Życie? Wiem, to tylko płytki sen. Mimo wszystko. Uwielbiam nasze podróże astralne. Wiesz??


"Niedopuszczalna samotność śniącego"




Ja.


dym


biała plaża nocą


mewa


nocne


chmury 2


Paragraf 22


samolot


Chmury

4 komentarze:

zoś pisze...

świetne zdjęcie.. i ta muzyka.
wszystko tak idealnie wspolgra z notką

Anonimowy pisze...

nice :)

Helli pisze...

A mi podoba się to o duszy....

Helli pisze...

nie moge Cie obserwować. Nie podoba mi się to